Til startsiden Udskriv side


Generalforsamling i Bredballe Strands Antenneforening


Ordinær Generalforsamling afholdes tirsdag, den 7. februar 2017 kl. 19.00 i Bredballe Sognegård.

 

Dagsorden for den ordinære Generalforsamling er ifølge vedtægterne:

1. Valg af dirigent (og nedsættelse af stemmeudvalg)
2. Beretning om foreningens virksomhed i det forløbne år
3. Aflæggelse af regnskab
4. Fastsættelse af medlemsbidrag (kontingent og kanalafgift)
5. Eventuelle forslag
6. Valg af bestyrelse og bestyrelsessuppleanter På valg er: Jesper Aagaard, Jan Agerskov og Peter Rasmussen (alle modtager genvalg)
7. Valg af revisor og revisorsuppleanter
8. Eventuelt

Forslag, der ønskes behandlet på Generalforsamlingen under punkt 5, skal med navns underskrift, tilstilles et bestyrelsesmedlem senest fredag, den 27. januar 2017 (senest 10 dage før Generalforsamlingen).

P. b. v. - Kasserer Kurt Espesen, www.bsanet.dk

 


Bredballe Strands Antenneforening | 7120 Vejle Ø | E-mail: